sobota, 10 listopada 2012

Liebster Blog Tag

Zostałam wyróżniona przez Miszkę i Daysy_Kiss za co im bardzo dziękuję :)
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Miszki:
1.Jak wysoko stawiasz w życiu swój autorytet?
Nie przywiązuję dużej wagi do autorytetów :)
2.Od czego zaczęła się twoja przygoda włosowa?

Od pierwszego zabiegu prostowania Encanto.
3.Stosunek do słodyczy ? :>

Nie przepadam, zawsze czuje sie po nich zle :(mam na nie ochote tylko raz w miesiącu...
4.Jak radzisz sobie ze zmęczeniem?

Piję kawę lub zieloną herbatę, ale najlepsza jest mała drzemka.
5.Co sprawia ci największą radość?

Spotkania ze znajomymi oraz wszystkie wspólne wyjazdy i imprezy.
6.Jeśli ktoś sprawić ci przyjemność/zrobił niespodziankę- co to było ?

Hmmm nic mi teraz nie przychodzi do głowy.
7.Co najbardziej motywuje cię do czynności, do których nie masz ochoty podchodzić?

Korzyści z danej czynności.
8.Jeśli pracujesz-twój zawód wykonujesz z powołania? Jesli nie- wymarzony zawód to...

Aktualnie zwolniłam sie z pracy, by w koncu robić to co bym chciala czyli wszystko związane z rachunkowością, finansami
9.co robisz, by utrzymać swoja formę?

Uwielbiam się gimnastykować, jezdzic na rolkach, jesli cos musze gdzies zalatwic, to staram sie chodzic pieszo.
10.otrzymujesz bon na zakupy w drogerii, co jako pierwsze kupisz?

to zalezy jaka kwota bedzie na bonie:) ale mysle ze bylyby to perfumy
11.grasz na jakimś instrumencie? lubisz to?

kiedys gralam na gitarze, ale niestety juz teraz prawie zapomnialam wszystko

Pytania od Daysy_Kiss:

1.Jaki jest twój ulubiony kosmetyk do włosów ?
Zdecydowanie maska Biovax do włosów ciemnych. Ślicznie pachnie i daje niesamowity efekt
2.Kim chciała byś być w przyszłości (a jeżeli już jesteś to czy chciała byś zmienić swój zawód)?

pyt. nr 8 wyzej
3.Ulubiony kolor na paznokciach?

Błękitny, miętowy
4.Jakie są twoje wymarzone wakacje ?

Cały miesiąc w Nowym Jorku
5.Jaką część ciała najmniej chce ci się pielęgnować?

Chba nie ma takiej czesci ciala:P
6.Jaka jest twoja ulubiona perfuma?

DKNY be delicious
7.Sklep który najczęściej odwiedzasz?

Chyba tesco
8.Czy masz zwierzątko? Jak nie to czy chciała byś mieć? (jakie)

mam w domu dwa ptaszniki, ale zawsze chcialam miec gadajaca papużke
9.Czy zdarzyła ci się kiedyś jakaś mega krępująca wpadka?

nie przypominam sobie, wiec chyba az tak bardzo krepujacych wpade nie mialam
10. Wolisz nosić sukienki czy spodnie ?

spodnie
11.Wymarzona długość włosów?

do talii

Nominuję
http://camilliebloguje.blogspot.com/
http://looklivelove.blogspot.com/
http://madeleinelicious.blogspot.com/
http://mojacodziennapielegnacjablondhair.blogspot.com/
http://natalia-klich.blogspot.com/
http://napraw-wlosy.blogspot.com/
http://fobmroweczka.blogspot.com/
http://lola-bloguje.blogspot.com/
http://cytrynapielegnuje.blogspot.com/
http://wszystkonatematwlosow.blogspot.com/
http://larose750.blogspot.com/

Pytania dla Was :
1. Jaki owoc lubisz najbardziej?
2. Jaki był twój największy bubel włosowy (kosmetyk)?
3. Czy chodzisz do fryzjera na zabiegi pielęgnacyjne?jak tak to wymien jeden ulubiony
4. Czy byłaś kiedyś na diecie odchudzającej? jak tak to jakiej i czy byly efekty?
5. Jaki jest twoj naturalny kolor wlosow i czy go lubisz?
6. Czy oglądasz seriale? jak tak, to ktory najbardziej lubisz?
7. Unikasz słońca czy lubisz się opalać?
8. Woda czy cola?
9. Który podkład do twarzy jest twoim KWC?
10. Jak czesto myjesz wlosy?
11. Twoja ulubiona potrawa?

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć na pytania, tymczasem podziwiam blask Twoich włosów i czytam odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...