poniedziałek, 5 listopada 2012

Krecenie wlosów na chusteczki nawilżane

Nigdy nie kręcę włosów, ponieważ każde użycie wałków albo papilotów kończy się tragicznie. Włosy nie przypominają fal ani loków a raczej powyginane w nieładzie strąki.
 
Dlatego zainspirowana odkryciem Anwen na piękne fale, postanowiłam i ja spróbować.
 
Obejrzałam filmik http://www.youtube.com/watch?v=h5T6JyPzeqE&feature=player_embedded i przystąpiłam do dzieła!!
 
Robiłam to na suche włosy
Zużyłam ok 9 chusteczek nawilżanych (z Rossmanna, takie niebieskie)
Całe zawijanie nie trwało więcej niż 10 min
Całość trzymałam na głowie 1 godz, chusteczki były jeszcze troche wilgotne gdy je zdejmowałam
 
A oto efekty:


 

7 komentarzy:

  1. Śliczny efekt ,jak ja zakręciłam to,no cóż nie wytrzymałam po prostu czułam obciążenie-muszę sciąć trochę włosy-a szkoda ,bo pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, muszę wypróbować tę metodę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że metoda chusteczkowego kręcenia włosów staje się coraz bardziej popularna :) muszę kiedyś i ja ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to zdjęcia "przed" i usilnie szukałam po. Wg mnie nie wyszły ci loki tylko strąki. Albo za krótko trzymałaś, albo źle nawijałaś.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...