poniedziałek, 31 października 2011

Witam wszystkie Włosomaniaczki!

Jeśli tak jak ja macie obsesję na punkcie swoich włosów to świetnie trafiłyście:)
Zdecydowałam się na tego bloga, ponieważ chciałabym się podzielić swoimi doświadczeniami i opiniami na temat kosmetyków, farb, produktów do stylizacji włosów itp., itd...
Moje włosy przeszły niejedno i niejedno jeszcze przejdą, a wiem że takie doświadczenia są bezcenne. Sama często szukam opinii na różne tematy związane z włosami i nie tylko. Marzy mi się strona ze wszystkimi ważnymi informacjami na temat pielęgnacji włosów w jednym miejscu:) dlatego właśnie tu jestem i mam szczerą nadzieję, że to co zamieszczę na swoim blogu będzie przydatne dla niejednej dziewczyny i nietylko:) Tak więc do dzieła, w kolejnym poście zamieszczę moją włosową historię:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...